3 de dec. de 2011

PEREZ BOUZA, DEFRAUDACHESME COMO POLITICO E COMO PERSOA.

Hoxe na voz de Galicia leo un titular que me fire, que me chega a miña ánima de nacionalista,  doeme, quixera dicir moitas cousas pero por non  abrir mais a ferida prefero calalas, pero voume centrar no entrevista da Voz.  Se é certo que dixeches que a estructura do Bloque “é un cachondeo” , ti en se mesmo eres un “faimerir” porque si sabias isto de antemán porque carallo te presentaches como candidado ó Congreso de Deputados  na provincia de Lugo como número 1, non o entendo a menos que mo expliques querido Pérez Bouza. Dicia Groucho Marx “Non desexo pertencer a ningún club que acepte como socio a alguen como eu”. Deberiaste aplicarte o conto......
Perez Bouza e preguntarte ¿Cómo me presento de candidato nunha fronte onde a súa estructura é un cachondeo?. Tiña un concepto de +Galiza, serio, profundo, a unica charla na que estiven con Aymerich  en Cambados, levin unha grata impresión e isto foi antes das adelantadas eleccións xerais, dixenme a min mesmo que +Galiza tiña case con toda seguridade o meu voto como militante do BNG na asemblea de Xaneiro, pero despois do de hoxe na Voz de Galicia non é que non vos vaia a votar , pero perdeches un 80% da miña confianza en vos. Esta clase de “comida” é a quere a Voz de Galicia e medios afins o PP para que o Bloque desapareza en Galicia. Querido Perez Bouza, o teu traballo como senador é impagabel e o teu programa en “Salvados” da Sexta deixou moi as claras para que sirve o Senado, pero a tua entravista na Voz, para min como militante do BNG  me pareceu un “chachondeo”. Certas cousas dinse onde  hai que dicilas senón non se din, non te imaxino Perez Bouza dicindo "meu irman é un cachondeo", ou "a miña nai é un cachondeo", iso Pérez Bouzas, fica na casa.


Para unha mellor navegación por este blog  usa o navegador GOOGLE CHROME. Descarga GOOGLE CHROME premendo AQUÍ.




Ningún comentario: