14 de mar. de 2012

MARTIN CODAX MERCA OS TERREOS DE TRANSPORTES NUÑEZ EN BURGÁNS, UNHA EMPRESA MÍTICA EN CAMBADOS.

A adega galega Martín Codax pechou a compra duns terreos anexos á súa sede en Cambados que pertencían a Transportes Núñez, cuxa superficie total é de 18.320 m2, con naves de 2.515 m2 construídos, non por menos esperada deixa de ser importante a nova. Dese modo, a  adega cambadesa pasa a contar cun espazo total en Cambados que alcanza os 46.470 m2. O obxectivo desta compra é crear un centro loxístico que unifique todas as operacións do grupo (stock, expedicións e picking), dos diferentes centros de produción que ten en Galicia (Cambados, O Rosal, O Condado,
Monterrei), Bierzo e Rioxa. Actualmente estanse realizando os investimentos para que estea a pleno funcionamento nuns meses.
José Nuñez Barros é historia de Cambados
UNHA EMPRESA MITICA
En AUTOCARES NÚÑEZ BARROS , definironse como unha empresa familiar con vocación de servizo público, que dedicou  o seu tempo e esforzos a organizar e xestionar o transporte de viaxeiros por estrada; buscando a seguridade, confort e calidade dos seus clientes, e a levar o nome de Cambados polo mundo adiante.
Autocares Núñez Barros, foi unha empresa cunha dilatada experiencia de máis de 50 anos no sector do transporte por estrada. 
A Empresa fundada polo que foi Presidente do grupo, Don José Nuñez Barros, un home dunha forte personalidade,  nace no ano 1.942, para dar servizo de transporte de viaxeiros desde as comarcas de Cambados e Villagarcía de Arousa ás prazas de Santiago de Compostela e Vigo.
Estes difíciles comezos foron decisivos para propiciar o desenvolvemento económico e social da zona; o que leva a que en 1958 se amplie o servizo a outros nucleos urbanos como Pontevedra e A Coruña.
En 1.962 adquírese a liña regular de viaxeiros entre as poboacións de Villanueva de Arousa e Pontevedra.
No ano 1.981 xunto cos seus fillos, José, Antonio e Manuel funda TRANSPORTES NUÑEZ BARROS, S.A. Explotando o servizo regular de viaxeiros entre Pontevedra ,  Villagarcia e Illa de Arousa, xunto con outros servizos de proximidade e transporte de escolares a centros de EGB e ensino secundario e contando ademais cunha gran implantación en servizos turísticos e discrecionales.
Durante os anos seguintes a empresa desenvolveu un crecemento sostido, investindo en recursos, flota e formación de persoal; respondendo así ás demandas da sociedade.
A década dos 90 é un punto de referencia importante. Autocares Núñez Barros inicia rutas por Europa en colaboración con Tour Operador. Con iso ábrese un novo mercado de servizos discrecionales fóra de España, o que permite a expansión da empresa e a procura de novos clientes. 
Con esta idea créase en 1999, AROUSA BUS , para especializarse no transporte discrecional de viaxeiros.
Para que unha organización como esta sexa capaz de prestar o servizo que solicitan os mercados nacionais e internacionais, é necesario que a idea de Calidade estivera presente en todas as súas actividades e decisións da organización, por iso durante o ano 2002, implantouse un sistema de aseguramento da calidade.
Falar con quen coñeceron a José Núñez Barros para facer unha descrición, supón escoitar, de forma reiterada, sinceros encomios para un gran empresario, do que destacaban  a súa capacidade para sacar adiante unha empresa case da nada. Máis que da nada, do tesón que fai falta para converter un camión Ford nunha das máis importantes flotas de autobuses do país. 
Pero sobre todo, referirse a Núñez Barros provoca oir de cada interlocutor que era unha bellísima persoa, envorcada nos demais. De feito, minutos despois de que o fatal accidente lle sesgase a vida, tiña previsto asistir a unha comida con 60 compañeiros de profesión aos que cada ano invitaba a xantar o día do seu patrón, San Cristóbal. Ironías do destino, o empresario cambadés, que dedicou toda a súa vida ao sector do transporte, perdeu a súa vida á fronte do volante o día do patrón dos condutores.
Un patrón ao que veneraba. Tanto, que instou aos médicos a adiantarlle unha operación de vesícula para non perderse a procesión na que morreu , á que acudiu case convalecente. Home familiar, os seus netos adoitaban acompañarlle no seu coche. Afortunadamente, ese fatídico día ía só.
A morte esperáballe nesa estrada á que dedicou a súa vida desde que, con 22 anos, asociouse con Francisco Arenaz. Era 1942. No seu Ford levaban a vendedores de verdura e peixe aos mercados de Vigo e Santiago e de regreso traían mercancía para as fábricas e as tendas de alimentación e roupa.
En 1958 separouse do seu socio e decidiu especializarse no transporte de viaxeiros. A mediados da década dos sesenta, a súa empresa era "líder" nos desprazamentos de bandas de música e equipos de fútbol.
Volveu asociarse, esta vez co empresario cambadés Antonio Cuiñas e abriu novas rutas. En 1981 empezaron o transporte escolar e as viaxes ata A Illa. 
Familia de empresarios
José Nuñez Cores foi un gran baluarte dentro da empresa
.A vocación empresarial é cousa de familia. O seu fillo, José Nuñez Cores foi o ultimo  responsable da empresa e o vicepresidente da Cámara de Comercio, Navegación e Industria de Vilagarcía. 
Actualmente O grupo Núñez Barros cambiou de mans. A empresa alcanzou un acordo de venda que se materializará a primeiros de setembro  pasado .
Tres empresas
Núñez Barros aglutinaba a tres empresas: Transportes Núñez Fillos S.L., que se encargaba do transporte de mercancías; Transportes José Núñez Barros, que realizaba os servizos regulares de autobús pola comarca e que cobre numerosas rutas escolares; e Arousa Bus, que prestaba servizo discrecional de autocares e que operaba en Escandinavia, con sete vehículos destinados a fins turísticos.
Os fillos de José Nuñez Cores continuan con parte da
empresa.
En principio, tampouco está previsto que cambie a marca que utiliza a firma de modo que os rótulos de «Núñez» seguirán circulando polas estradas.
Respecto dos motivos que desencadearon a venda do grupo, Antonio Núñez circunscríbeunos a «cuestións familiares» e nun marco de normalidade dentro das relacións empresariais.
Neste sentido, recorda que Núñez xa participou anos atrás noutras operacións como foron a compra da empresa de transportes de viaxeiros Gómez de Castro ou da empresa que cubría o transporte entre Galicia e Andorra.
«Todas as empresas teñen un tempo e unha vida», reflexiona o empresario, e a esta tocoulle pór fin a unha etapa, aínda que non ao seu percorrido.
O grupo tiña a sede en Cambados pero contaba cunha delegación na Coruña e unha notable implantación no sector de distribución de mercancía paletizada, especialmente nas provincias da Coruña e Pontevedra.
                   

Para unha mellor navegación por este blog  usa o navegador GOOGLE CHROME. Descarga GOOGLE CHROME premendo AQUÍ.

Ningún comentario: