2 de set. de 2014

O PSOE DE CAMBADOS CANSADO DAS FALCATRUADAS DE LUIS ARAGUNDE, DENUNCIAO PERANTE A FISCALIA. (PUBLICAMOS A DENUNCIA COMPLETA)

CAPATAZ MUNICIPAL, DETERMINADO PERSOAL DA POLICÍA LOCAL, AUXILIAR DE SECRETARÍA,  AUXILIAR DE INTERVENCIÓN,  AUXILIAR DE URBANISMO, ARQUITECTO E ARQUEÓLOGO  MUNICIPAL, ENTRE OS BENEFICIADOS  DAS HORAS EXTRAS, SEGUNDO O PSOE.
 Por fin algúen nun acto de valentía  e de rexeneración democrática,  procede a denunciar as falcuatradas de Luis
Aragunde como Alcalde de Cambados, tanto enchufismo e tanto beneficiar aos do seu partido xa cansaba. ¡¡¡Ata aquí!!!, dixeron os do PSOE, encabezados por unha edil, valente, responsable e que realmente mira polo seu pobo. Moitos cambadeses xa estaban cansos de tanto escrito a prensa e o concello de tantos reparos de intervención , xa era hora de actuar como fixo Fatima Abal e o PSOE, agora tense que pronunciar a
Fiscalia, Fatima cumpreu o seu traballo,  e hoxe a mañá acompañada de compañeira de corporación  Tani Garcia compareceron na sede da Fiscalía para  deixar a denuncia que a continuación reproducimos íntegramente: 

 """Á FISCALÍA DE PONTEVEDRA. FISCAL DE DELITOS
ECONÓMICOS
        FATIMA ABAL ROMA, maior de idade con domicilio Cambados, concelleira do PSdeG-PSOE no concello de Cambados, segundo certificación que se
acompaña, comparece e como mellor proceda en dereito DI:
        Que por medio do presente escrito formulo DENUNCIA contra as persoas e polos feitos que se relacionan a continuación
        PRIMEIRO.- Que a denuncia preséntase contra todas aquelas persoas que ao longo da investigación poidan resultar penalmente responsables polos feitos que se denuncian, e en concreto contra o Sr. Alcalde-
Presidente do Concello de Cambados don Luís Aragunde Aragunde.
        SEGUNDA.- Que o Ministerio Fiscal é competente para coñecer da presente denuncia en virtude do artigo 264 da LECrim e lexislación concordante.
        TERCEIRA.- Que a relación circunstanciada dos feitos é a seguinte:
        FEITOS
        1.- Ao longo de todo o ano 2013 e 2014 o alcalde de Cambados, Don Luís Aragunde Aragunde, dita resolucións de alcaldía nas que sistematicamente levanta os reparos expostos por Intervención do Concello en relación coa confección e contido dos conceptos que se reflicten en noméalas dos traballadores do concello, tanto funcionarios como persoal laboral.
        2- As razóns dos reparos postos polo Servizo de Intervención en materia de retribucións son as seguintes:
        GRATIFICACIÓNS
        a) No referente a gratificacións, indícase que o pago das mesmas a determinados funcionarios vénse realizando de forma mensual por cantidades moi similares o que as converte nun deveño periódico. Indícanse nese sentido as recibidas polo capataz municipal e por determinado persoal da Policía Local.

      b) No caso do persoal laboral, a situación é moi similar. As cantidades devéñase con carácter periódico (mensual) e son sempre similares. Indícanse as referentes á auxiliar de secretaría, o auxiliar de Intervención, a auxiliar de Urbanismo ou os operarios de obras. E dentro do persoal eventual, menciónase ao secretario do Gabinete da Alcaldía. En ningún destes casos consta informe e petición razoada previa sobre a necesidade de realizar os servizos
prestados fóra do horario laboral. Evidentemente, non consta autorización expresa polo órgano competente para o seu fiscalización.
        c) No informe de intervención de fiscalización da nómina do mes de novembro de 2013, indícase que aínda que o numero máximo de horas extraordinarias que se poden realizar
en computo anual é de 80, no período de xaneiro-novembro do 2013, a auxiliar de Secretaria realizara 240; o auxiliar de intervención, 242 horas; a auxiliar de urbanismo, 222 horas; o secretario do gabinete de alcaldía, 335 horas. En situación similar atópanse varios operarios de obras ( 251 horas) e o arquitecto municipal, con 131 horas. 
        COMPLEMENTO PRODUCTIVIDADE
        a) Non consta que o Pleno do Concello defina os criterios obxectivos nos que ha de basearse a Alcaldía
para distribuír as cantidades consignadas nese concepto.
        b) Determinado persoal do Concello vén percibindo complementos de productividade con carácter mensual e por unha contía moi similar ( Auxiliar de Urbanismo; auxiliar de administración financeira; auxiliar de administración xeral; Secretario do Concello?)

      c) A propia policía local é beneficiaria dun complemento de productividade por exercer as súas funcións en domingos e festivos ou en concepto de nocturnidade. Está claro que este corpo exerce as súas funcións mediante un sistema de quendas, o cal obrígalles a prestalos tanto de noite como en calquera día da semana. Esta situación xa está contemplada na
súa complemento específico, como vén indicando a doutrina xurisprudencial xa consolidada. Non parece pois que poidan ser beneficiarios dun complemento de productividade por esas mesmas tarefas. Para mais escarnio, a Interventora indica que a productividade pola nocturnidade ten en practícaa un carácter fixo e un deveño mensual, contravindo o establecido na lei 30/1984 e RD 6/1986 que indican que a productividade estará vinculada a unha especial actividade ou rendemento.
        3.- Polo que respecta ás contratacións temporais, os diversos informes de ano 2013 emitidos polo Servizo de Intervención do Concello indican que hai unha serie de contratos referidos a funcionarios de reforzo, arquitecto e persoal do Área de Rehabilitación nos cales a alta produciuse fai varios anos. Ata indica que nalgún caso a alta é do ano 2001. Estes contratos véñense prorrogando de forma tácita, o cal suscita unha situación non só irregular senón de clara fraude de lei que podería desembocar na súa conversión en indefinidos. 
        4.- En relación co anterior, o servizo de
Intervención tamén informa desfavorablemente as prórrogas dos contratos da Técnica do servizo de orientación de emprego e do Animador Sociocultural, advertindo que a concatenación de contratos incorre en fraude de lei.
        5.- Especial referencia merece a situación na que se atopa a figura do arqueólogo municipal. Segundo dedúcese do informe de fiscalización das facturas dos meses de xaneiro e febreiro de 2013,
atopámosnos/atopámonos ante un contrato absolutamente irregular, ata o punto de que no informe fálase directamente de que non existe expediente de contratación e que esta foi realizada verbalmente, cuestión prohibida á Administración Publica. Sinala ademais que dita contratación pola que se abona a cantidade de 1454,44 euros mensuais, vén realizándose
¡ DESDE O ANO 2003!. Segundo indícase no informe, a persoa que realiza o servizo vén cobrando a cantidade indicada de forma mensual mediante a presentación de factura como contrato de prestación de servizos. Todo iso sen cobertura legal tal e como indica o informe citado e reitérase en todos os demais informes do ano 2013 relativos a esta contratación.
        Malia a contundencia e claridade destes informes, o alcalde de Cambados mediante providencia establece o carácter preferente no pago das facturas indicadas.
        6.- De todos os datos indicados e da documentación que se acompaña a este escrito
dedúcese ao noso entender o seguinte
        - Desde fai varios anos, o alcalde de Cambados vén asinando resolucións de alcaldía relativas ás nóminas dos traballadores. En ditas nomeas inclúense importantes cantidades en concepto de gratificacións, horas extraordinarias e productividade.
        - Con respecto ao número de horas extraordinarias, é absolutamente desmesurado converténdose, para os funcionarios e laborais que as cobran, en verdadeiras pagas extraordinarias encubertas. Si temos en conta que as horas de traballo dos empregados públicos en cómputo mensual son 150, o feito de realizar ao ano
máis de 200 supón a constatación do devandito. E no caso do secretario do gabinete de alcaldía, con máis de 300 horas extraordinarias estamos falando do equivalente a máis de dúas pagas extraordinarias ao ano.
        - O mesmo razoamento pódese facer con respecto aos incentivos de productividade con especial mención aos acordados para a Policía Local. Estamos falando dunha vulneración flagrante, sistemática e coñecida da lexislación aplicable, efectuada con total desprezo aos informes contrarios dos servizos de intervención do concello.
        - De escandaloso pódese cualificar o relativo ás contratacións temporais do concello. Moitas delas realizadas verbalmente en fraude de lei. Chama poderosamente a atención o contrato verbal de prestación de servizos do arqueólogo que se estende nin máis nin menos que desde o ano 2003
        - Os informes de intervención do ano 2013 e
Fatima e os seus compeñeiros despois de presentar
a denuncia (Foto: Pontevedra Viva)
previsiblemente do 2014 poñen reparos a estes pagos indicando que se trata de pagos irregulares en fraude de lei que vulneran a lexislación vixente en materia de función pública.
        - A actuación do alcalde co levantamento sistemático dos reparos efectuados pola Intervención supoñen ao noso xuízo, resolucións manifestamente inxustas ditadas con pleno coñecemento da irregularidade das situacións ás que dá cobertura. Non poden xustificarse no descoñecemento nin moito menos na potestade legal do alcalde para proceder ao seu levantamento cando diso infírese a vulneración consciente da legalidade.      
        CUARTA - Que sen prexuízo daqueles medios de proba que se propoñan ao longo do procedemento, interésase a práctica dos seguintes:
        Documental que se aporta con este escrito consistente en:
        - Informes de intervención sobre fiscalización de nomeas dos meses de xaneiro a novembro de 2013 (documentos 1 a 11)
        - Resolucións da Alcaldía de xaneiro a novembro de 2013 levantando o reparo de Intervención e ordenando o pago de noméalas de persoal do concello (documentos 12 a 22).
        - Informes de fiscalización do ano 2013 sobre a factura presentada polo arqueólogo pola prestación de servizos (documentos 23 a 27)
        - Resolucións da alcaldía acordando o cobro de Incentivos de Productividade e Gratificacións correspondentes aos meses de xaneiro a xuño de 2014 (documentos 28 a 33)
        - Certificación emitida polo Secretario do Concello de Cambados.
        Por todo iso,
        SUPLICO 
        Que teña por presentado este escrito cos documentos que o acompañan, admítao e teña por formulada denuncia contra don Luís Aragunde Aragunde e contra todas aquelas persoas que resulten penalmente implicadas polos feitos arriba indicados e na súa virtude proceda a tramitar as correspondentes dilixencias previas, practicando os medios de proba propostos e aqueloutros que considere necesarios para o esclarecemento dos feitos.
        OUTROSÍ DIGO: Que no referente á proba solicítase expresamente a pescuda achega da existencia de contrato ou expediente de contratación no referente ao arqueólogo así como a extensión temporal do deveño das facturas para comprobar si esta situación vénse prolongando desde 2003 tal e como sinalan os servizos de intervención.
        Así mesmo solicítase a pescuda da situación laboral das persoas indicadas nos informes de intervención con beneficiadas de contratacións temporais ao longo dos últimos 10 anos
        Por ser de Xustiza en Pontevedra a 28 de agosto do ano 2014"""
E agora que pode pasar xurídicamente?, pois ben,  pódense dar as seguintes opción:
a) Que o Ministerio Fiscal non considere os feitos como delito e proceda directamente o seu arquivo ou a remisión ao xulgado de Cambados que por quenda corresponda.
b) Que proceda a práctica de probas e unha vez rematadas as mesmas remita o resultado ao xulgado correspondente se considera que existen indicios de delito.
c) Que remita directamente a denuncia aos xulgados de Cambados.
 O noso aplauso a Fátima e o PSOE de Cambados.       


Ningún comentario: