4 de ago. de 2015

EMOTIVA CARTA DE DESPEDIDA DE EMILIO OUBIÑA DO “SEU” XUVEN.

A toda a familia do Xuven, 
Aínda non me fago á idea de ter que escribirvos estas liñas para despedirme da que foi a miña casa os últimos tres anos nesta segunda etapa. No Xuven inicieime como xogador, crecín como persoa e formei parte dos éxitos do club deixándoo na cima máis alta de toda a súa historia. Nunca esquecerei
estas tres tempadas nas que vivimos moitas máis alegrías (ascenso a LEB Prata, permanencia e play-off de ascenso a LEB Ouro) que penas e sobre todo, crecemos como club. 
Diario de Arousa
Desgraciadamente, non poderei formar parte deste terceiro proxecto en Adecco LEB Prata debido ás miñas obrigacións laborais. O crecemento do club implica a profesionalización do primeiro persoal polo que me hei ter que reformular a miña continuidade no equipo, non podendo compaxinar unha maior esixencia deportiva 
 
A Voz de Galicia
Quero agradecer a toda a familia do Xuven polo agarimo que me demostrastes ata hoxe; grazas a Jorge Castiñeiras por permitirme regresar en 2012; grazas á afección por apoiar ao equipo nos bos e malos momentos; grazas aos meus compañeiros por permitirme formar parte dun vestiario extraordinario; grazas ao corpo técnico por intentar sacar sempre o mellor do min. A todos, mil grazas... ¡Forza Xuven!
EMILIO OUBIÑA

Ningún comentario: