![]() |
A Bacolla |
Esta pregunta era lanzada o
outro día dende un medio de prensa e mediante datos deciase que os preferidos
dos habitantes do Salnés eran Vigo e Santiago pero seguindolle de preto Porto. Neste pais temos un problema de localismos que non hai quen no lo quite
de enriba. Galicia conta na actualidade con tres aeroportos, e agora que tanto
se está a falar de mancomunar servizos, porque non unha eliminacións dos aeroportos
de Vigo e Alvedro e que se faga e dote
a Santiago como un grande aeroporto, o grande aeroporto do noso pais Galicia. O estado español estase a gastar verdadeiras burradas de millóns de euros en manter auroportos inutís:
a Santiago como un grande aeroporto, o grande aeroporto do noso pais Galicia. O estado español estase a gastar verdadeiras burradas de millóns de euros en manter auroportos inutís:
![]() |
Alvedro |
Pero...
cantos aeroportos hai na España interior? Fagamos unha pequena lista de
aeroportos, número de operacións e tráfico de viaxeiros
Albacete >2
operacións/día >41 pasaxeiros/día
Badaxoz >6 operacións/día >221 pasaxeiros/día
Burgos >2 operacións/día >76 pasaxeiros/día
Ciudad Real >2 operacións/día >97 pasaxeiros/día
Córdoba > Desde 2008 non voa ningún avión comercial.
Aínda así, con demanda 0, está en obras de ampliación
Granada-Xaén >26 operacións/día >3.254 pasaxeiros/día
Huesca >0 operacións/día (3 en inverno) >17 pasaxeiros/día
León >8 operacións/día >258 pasaxeiros/día
Logroño >2 operacións/día >97 pasaxeiros/día
Lleida >8
operacións/día > Non hai
datos, inaugurado en Xaneiro
Pamplona >20
operacións/día >919 pasaxeiros/día
Salamanca >6
operacións/día >145 pasaxeiros/día
Valladolid >16
operacións/día >1027 pasaxeiros/día
Vitoria >2
operacións/día >109 pasaxeiros/día
![]() |
Vigo |
Quizais un atenuante é que algúns deles son parte de bases militares, que
aproveitando que estaba o campo de voo e a plataforma feita simplemente se
construíu unha pequena terminal para aproveitar a instalación par tráfico
civil. É o caso de Albacete,Salamanca e Valladolid, pero outros como o de Burgos non ten perdón de Deus: unha
infraestrutura cun custo superior a 45 millóns de euros e uns gastos de
mantemento anual próximos aos 10 millóns de euros. Diariamente, o custo de
apertura deste aeroporto elévase a máis de 27.000 euros, o que fai que cada
viaxeiro que usa o aeródromo burgalés lle custa a AENA a chilindrada de 360 euros. isto é
sostible?
Sinceramente, NON. Durante os últimos anos gastamos coma se o diñeiro fose
infinito e infraestruturas como esta son o exemplo. Ningún aeroporto que mova
unha cifra de viaxeiros inferior a un millón ao ano é sostible. E non é
sostible porque os gastos de explotación son maiores aos que se obteñen pola
vía das taxas aeroportuarias. Para facernos unha idea, a taxa aeroportuaria de Barajas (a
máis cara do país) é de 11 euros por viaxeiro. Mesmo aplicando esa taxa, co que
se recada por taxas ao longo de todo o ano Burgos só podería abrir 11 días ao ano cos
fondos que por si mesmo xera. De toleria.
Ainda
que Alvedro e Vigo non están metidos nesta lista negra, é necesario, ou debia
de ser necesario unha restructuración dos nosos aeroportos, e como digo deixalo
nun gran aeroporto que estaria sen dúbida
ningunha en Santiago, Centro neuralxico de Galicia.
Para unha mellor navegación por
este blog usa o navegador GOOGLE CHROME. Descarga GOOGLE CHROME premendo AQUÍ.
Ningún comentario:
Publicar un comentario