19 de xan. de 2013

A EMPRESA CAMBADESA TRIVI PROTAGONISTA EN TVE

A cofradía de Cambados acolleu ás 12 deste mediodía a presentación de Safe to Sea “Home a auga”, un sistema de seguridade para marineros desenvolvido por unha compañía da Coruña e que conta co patrocinio de Inditex. Os traxes de augas que complementan este sistema confecciónanse nos talleres de Trivi,
unha empresa de Cambados fundada en 1957 por Manuel Trigo Daporta, e á fronte da cal seguen algúns dos seus fillos Manolo, Carlos e Isabel, como o responsable de produción, Carlos Trigo. Os pescadores que asistan á presentación de hoxe poderán comprar o equipo a un prezo moi reducido, ao contar con subvencións da Xunta e Inditex, e cunha oferta promocional de saída. Premendo AQUÍ podes acceder o informativo de TVE na que sae un amplo reporaxe da confección do traxe a partir do minuto 16.09.
O dispositivo de seguridade conta coa última tecnoloxía en telecomunicaciones integrada en formatos simples e ergonómicos como un cinto ou un traxe de auga, que non entorpece a tarefa do marinero.
Este programa de seguridade marítima nace tras seis anos de investigación e no seu desenvolvemento colaboraron con Scio IT as universidades da Coruña e Vigo.
É válido para todo tipo de barcos, pesqueros ou de recreo, aínda que precisou que está especialmente pensado para as tripulaciones de pequenas embarcacións de pesca nas que se produce o 90 por cento das caídas pola borda polo tipo de tarefas que realizan.
"Safe to Sexa"( Home ao auga) está orientado ás embarcacións que compoñen o 80 por cento do caladero nacional, barcos de medidas e tripulaciones reducidas, "nas que os marineros en ocasións non empregan solucións de seguridade porque lles resultan incómodas para realizar as súas tarefas cotiás".
Este sistema de seguridade marítima componse dun dispositivo integrado na consola de mando da embarcación que fai un seguimiento permanente do sistema electrónico en formato de cinto ou traxe que porta cada un dos tripulantes do barco.
O sistema electrónico persoal envía un sinal de alarma en caso de caída ao auga e desprega un chaleco homologado de inflado automático en dous segundos que mantén á boia ao marinero ata o seu rescate.
No momento da caída, o dispositivo do barco guía á tripulación ata o punto exacto da caída e, no caso de que non haxa ninguén a bordo, o sistema envía automáticamente a través da radio VHF integrada a mensaxe de alerta e a posición GPS do náufrago aos barcos próximos e aos equipos de salvamento marítimo.
O desenvolvemento do sistema custou uns tres millóns de euros, dos que Inditex aportou unha terceira parte.
O presidente de Inditex precisou que a compañía seguirá implicándose na súa implantación na flota pesquera española e galega.
Así, calculouse que o custo medio da implantación do sistema en barcos de baixura con 1 ou 2 tripulantes ascenderá a 3.300 euros, dos que a UE subvenciona o 61 por cento, uns 2.000 euros.
Dos 1.300 euros restantes, Inditex farase cargo do 50 por cento, e sobre a base das 4.000 embarcacións deste tipo que hai en España en desembolso roldaría os dous millóns de euros.
"Marca un antes e un despois" no salvamento marítimo, ademais de xerar "grandes expectativas" no sector ao tratarse dun proxecto revolucionario que vai permitir "salvar moitas vidas".
O sistema S2S conta xa coa patente internacional tralas "duras" probas para comprobar a súa eficacia e certificar a súa homologación, realizadas pola Dirección Xeral da Mariña Mercante e o Centro de Formación de Salvamento Marítimo Jovellanos.



Ningún comentario: