24 de mar. de 2014

UNHA DAS MAIS IMPORTANTES ADEGAS CAMBADESAS ABRE O MERCADO CHINO

EN CINCO ANOS QUERE QUE SEXA UN DOS SEUS PRINCIPAIS MERCADOS
NECESITARÁ MAIS UVA PARA ESTE NOVO MERCADO?
Cando falamos de China, non falamos do barrio cambadés de Santo Tome onde a adega en cuestión xa ten gañado o
mercado sobradamente, senón que estamos a falar da propia China onde viven mais de 1200 millóns de persoas. Hai que abrir novos mercados,  e esta importante adega cambadesa acaba de abrir unha oficina comercial nunha importante poboación chinesa para vender os seus produtos e creen
que en cinco anos será un dos seus principais mercados. Alí xa están a facer contactos con importadores moi destacados. 
Perante o curioso da nova  e xa que nos estrana que habendo a uva albariña que hai,  da unha determinade cantidade de viño se abrimos novos mercados obviamente necesitarase mais viño e polo tanto
mais uva,  como non entendemos da materia puxémonos en contacto cun especialista na mesma,  imos reservar a súa identidade por razóns obvias e fixémoslle unha serie de preguntas que nos contestou do seguinte xeito:
- Si expandes o mercado necesitarías mais uva?.
- Loxicamente si te expandes a novos mercados con novos clientes, e non perdes nesa operación clientes ou mercados xa conquistados, e evidente que necesitas mais
viño, e polo tanto mais uvas.
-Si necesitas mais uva e esta escasea, encarecerase a mesma?
-Durante uns anos iso era a lóxica, si escasea a materia prima esta repunta nos seus prezos, agora ben pode suceder que escasea a uva pero os
viños de "añadas" anteriores están nas adegas sen vender, enton rompese esa ansia por uvas , porque pesa mais o poder do viño almacenado.
-Agora mesmo crees que esta importante adega  está abastecendo o seu marcado só con unha da D.O. Rias Baixas,  quería dicir con uva.
-Entendo que si, non pode oficialmente facelo de outro xeito,
hai que pensar que no caso de que non chegue a súa produción, entre as adegas da D.O. estase facendo transaccións de viño a "granel". E dicir si te vendes mais que eu , compras viños a "granel" a adegas que teñen "stok".
-Pode chegar o momento en que só co
mercado americano e asiático non chegue toda a produción de Uva que actualmente compra esta importante adega?
-O mercado AMERICANO é un gran consumidor de viño, o mercado ASIÁTICO xa non e tanto, de calquer xeito a D.O. medrou de
forma desigual nas hectáreas de viñedo plantado, coa proporción de ventas de viños xa elaborados, de tal forma que levamos un arrastre entre campañas de produción en negativo, e dicir terían que aumentar moito as ventas para chegar a esa conclusión.
A nos quedounos perfectamente clarificado o tema, non sei a vos.

Ningún comentario: