EN CINCO ANOS QUERE QUE SEXA UN DOS SEUS PRINCIPAIS MERCADOS
NECESITARÁ MAIS UVA PARA ESTE NOVO MERCADO?
Cando falamos de China, non falamos do barrio cambadés de Santo Tome onde a adega en cuestión xa ten gañado o
mercado sobradamente, senón que estamos a falar da propia China onde viven mais de 1200 millóns de persoas. Hai que abrir novos mercados, e esta importante adega cambadesa acaba de abrir unha oficina comercial nunha importante poboación chinesa para vender os seus produtos e creen que en cinco anos será un dos seus principais mercados. Alí xa están a facer contactos con importadores moi destacados.
mercado sobradamente, senón que estamos a falar da propia China onde viven mais de 1200 millóns de persoas. Hai que abrir novos mercados, e esta importante adega cambadesa acaba de abrir unha oficina comercial nunha importante poboación chinesa para vender os seus produtos e creen que en cinco anos será un dos seus principais mercados. Alí xa están a facer contactos con importadores moi destacados.
Perante o curioso da nova e xa que nos estrana que habendo a uva albariña que hai, da unha determinade cantidade de viño se abrimos novos mercados obviamente necesitarase mais viño e polo tanto
mais uva, como non entendemos da materia puxémonos en contacto cun especialista na mesma, imos reservar a súa identidade por razóns obvias e fixémoslle unha serie de preguntas que nos contestou do seguinte xeito:
mais uva, como non entendemos da materia puxémonos en contacto cun especialista na mesma, imos reservar a súa identidade por razóns obvias e fixémoslle unha serie de preguntas que nos contestou do seguinte xeito:
- Loxicamente si te expandes a novos mercados con novos clientes, e non perdes nesa operación clientes ou mercados xa conquistados, e evidente que necesitas mais
viño, e polo tanto mais uvas.
viño, e polo tanto mais uvas.
-Si necesitas mais uva e esta escasea, encarecerase a mesma?
-Durante uns anos iso era a lóxica, si escasea a materia prima esta repunta nos seus prezos, agora ben pode suceder que escasea a uva pero os
viños de "añadas" anteriores están nas adegas sen vender, enton rompese esa ansia por uvas , porque pesa mais o poder do viño almacenado.
viños de "añadas" anteriores están nas adegas sen vender, enton rompese esa ansia por uvas , porque pesa mais o poder do viño almacenado.
-Agora mesmo crees que esta importante adega está abastecendo o seu marcado só con unha da D.O. Rias Baixas, quería dicir con uva.
-Entendo que si, non pode oficialmente facelo de outro xeito,
hai que pensar que no caso de que non chegue a súa produción, entre as adegas da D.O. estase facendo transaccións de viño a "granel". E dicir si te vendes mais que eu , compras viños a "granel" a adegas que teñen "stok".
hai que pensar que no caso de que non chegue a súa produción, entre as adegas da D.O. estase facendo transaccións de viño a "granel". E dicir si te vendes mais que eu , compras viños a "granel" a adegas que teñen "stok".
-Pode chegar o momento en que só co
mercado americano e asiático non chegue toda a produción de Uva que actualmente compra esta importante adega?
mercado americano e asiático non chegue toda a produción de Uva que actualmente compra esta importante adega?
-O mercado AMERICANO é un gran consumidor de viño, o mercado ASIÁTICO xa non e tanto, de calquer xeito a D.O. medrou de
forma desigual nas hectáreas de viñedo plantado, coa proporción de ventas de viños xa elaborados, de tal forma que levamos un arrastre entre campañas de produción en negativo, e dicir terían que aumentar moito as ventas para chegar a esa conclusión.
forma desigual nas hectáreas de viñedo plantado, coa proporción de ventas de viños xa elaborados, de tal forma que levamos un arrastre entre campañas de produción en negativo, e dicir terían que aumentar moito as ventas para chegar a esa conclusión.
A nos quedounos perfectamente clarificado o tema, non sei a vos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario